Site icon Fixit

Σύγκριση των Shopify, WordPress και Magento: Ποιο είναι καλύτερο το 2024;

Επισκόπηση του μεριδίου αγοράς.

Οι ιστότοποι που λειτουργούν με Shopify, WordPress και Magento καλύπτουν σχεδόν το 71% του συνολικού μεριδίου αγοράς. Σήμερα:

Βασικοί παράγοντες.

Πολλές επιχειρήσεις έχουν χρησιμοποιήσει ή σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν μία από αυτές τις πλατφόρμες για τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και την επιχείρησή τους. Και οι τρεις υποστηρίζονται από εταιρείες πολλών δισεκατομμυρίων, εξασφαλίζοντας συνεχείς ενημερώσεις και βελτιώσεις.

Επιλογή της σωστής πλατφόρμας.

Με τόσες πολλές διαφορές και ομοιότητες, η επιλογή της καλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για τις ανάγκες της επιχείρησης μπορεί να αποτελέσει πρόκληση. Αυτό το άρθρο συγκρίνει το Shopify, το Magento και το WordPress για να βοηθήσει να αναδειχθεί ποια πλατφόρμα θα πρέπει να επιλέξει κάθε επιχείρηση αναλόγως τις ανάγκες της. Θα αναλυθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε πλατφόρμας και τους τύπους καταστημάτων για τους οποίους είναι πιο κατάλληλες.

Shopify.

 

Το Shopify είναι ένα εύχρηστο εργαλείο για online εμπόρους που περιλαμβάνει ένα σύστημα Point of Sale (POS) για φυσικά καταστήματα. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια πολυκαναλική εμπειρία που αναδεικνύει τη μάρκα τους. Η συνδρομητική πλατφόρμα επιτρέπει να δημιουργηθεί ένας ιστότοπος, να πραγματοποιήσει πωλήσεις, να αποστείλει και να διαχειριστεί προϊόντα. Το Shopify προσφέρει πολυάριθμα εργαλεία για την ανάλυση κάθε τομέα του ηλεκτρονικού καταστήματος, την εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών και την αύξηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI) στις δαπάνες μάρκετινγκ.

Κορυφαία 5 καταστήματα Shopify

WordPress.

 

Το WordPress, που αναπτύχθηκε από τους Matt Mullenweg και Mike Little το 2003, είναι ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS). Επιτρέπει σε χρήστες χωρίς δεξιότητες κωδικοποίησης να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο ή ένα ιστολόγιο. Το WordPress είναι ένα ελεύθερο σύστημα λογισμικού ανοικτού κώδικα που κυκλοφορεί υπό την έκδοση 2 (ή μεταγενέστερη) της Γενικής Άδειας Δημόσιας Χρήσης GNU. Η ευελιξία και η ευκολία χρήσης του έχουν προσελκύσει μια τεράστια κοινότητα χρηστών και προγραμματιστών που δημιουργούν θέματα, πρόσθετα και εργαλεία για διάφορους ιστότοπους.

Κορυφαία καταστήματα WordPress.

Magento.

 

Το Magento είναι μια high-end πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργήθηκε με λογισμικό ανοικτού κώδικα από τον Roy Rubin το 2008. Επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν την εμφάνιση, τη λειτουργικότητα και το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Το Magento παρέχει βασικά εργαλεία και χαρακτηριστικά για το μάρκετινγκ, το SEO και τη διαχείριση καταλόγων. Η πλατφόρμα μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιοδήποτε μέγεθος καταστήματος, προσφέροντας τόσο μια δωρεάν πλατφόρμα Magento Open Source όσο και μια πλούσια σε χαρακτηριστικά πλατφόρμα Magento Commerce.

Κορυφαία καταστήματα Magento

Σύγκριση χαρακτηριστικών.

Ευκολία χρήσης.

 

Platform Ευκολία χρήσης
Shopify Πιο εύκολη στη χρήση με μια πλατφόρμα δημιουργίας ιστότοπων drag-and-drop.
WordPress Λίγο πιο πολύπλοκο, απαιτεί πρόσθετα ή προσαρμοσμένο κώδικα για τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Magento Μεγάλη καμπύλη εκμάθησης, απαιτεί γνώσεις κωδικοποίησης ή έναν προγραμματιστή για τη ρύθμιση και την προσαρμογή.

 

Θέματα

Platform Διαθέσιμα θέματα
Shopify 13 δωρεάν και 73 επί πληρωμή θέματα, που κυμαίνονται από 150 έως 350 δολάρια.
WordPress Εκτεταμένη συλλογή με περισσότερες επιλογές προσαρμογής.
Magento 6 θέματα που ανταποκρίνονται στα κινητά ή πλήρως παραμετροποιήσιμα.

 

Τιμολόγηση.

 

Platform Τιμολόγηση
Shopify Lite: $9/μήνα, Basic: $29/μήνα, Shopify: $79/μήνα, Advanced: $299/μήνα, Plus: ~$2000/μήνα
WordPress Το κόστος ποικίλλει: Domain ($12), Φιλοξενία ($2.95 – $49.95/μήνα), Θέματα ($0 – $200), Plugins ($0 – $1000), Ασφάλεια ($50 – $550), Αμοιβές προγραμματιστών ($0 – $1000)
Magento Open Source: Δωρεάν, ποικίλει αναλόγως την εξατομικευμένη χρήση.

 

Apps, Extensions και Plugins.

 

Platform Διαθέσιμα Apps/Plugins 
Shopify Πάνω από 4200 δωρεάν και επί πληρωμή εφαρμογές.
WordPress Πάνω από 50.000 πρόσθετα διαθέσιμα για ιστότοπους που φιλοξενούνται μόνοι τους.
Magento Σχεδόν 3600 επεκτάσεις διαθέσιμες μέσω της αγοράς Magento.

 

SEO

Platform Δυνατότητες SEO
Shopify Υποσχόμενη λειτουργικότητα SEO, εύκολη επεξεργασία μετα-τίτλων, περιγραφών και διευθύνσεων URL.
WordPress Φιλικό προς το SEO, με το Jetpack Essentials και πρόσθετα plugins όπως το Yoast SEO.
Magento Ολοκληρωμένες λύσεις SEO, συμπεριλαμβανομένων των sitemaps της Google και των φιλικών προς το SEO διευθύνσεων URL.

 

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

 

Shopify

Πλεονεκτήματα:

Μειονεκτήματα:

Σχετικά άρθρα: 15 συμβουλές Shopify για επιτυχία το 2024

WordPress

Πλεονεκτήματα:

Μειονεκτήματα:

Σχετικά άρθρα: Ευπάθεια ασφαλείας WordPress & WooCommerce.

Magento

Πλεονεκτήματα:

Μειονεκτήματα:

Σχετικά άρθρα: Τεχνικές για Off-page SEO σε καταστήματα Magento.

Συμπεράσματα.

Ποια πλατφόρμα θα πρέπει να επιλέξει η επιχείρηση;

Κάθε πλατφόρμα έχει μοναδικά πλεονεκτήματα και η καλύτερη επιλογή εξαρτάται από τις απαιτήσεις του έργου. Καλό είναι να εξεταστεί η τιμολόγηση, η ευκολία χρήσης, οι πύλες πληρωμών, οι επιλογές προϊόντων, τα χαρακτηριστικά SEO, οι συναλλαγές στα σημεία πώλησης, η υποστήριξη πολλαπλών νομισμάτων, το AMP στις σελίδες προϊόντων και η διαθεσιμότητα εφαρμογών για κινητά.

Αν απαιτηθεί καθοδήγηση για την επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας που να ταιριάζει με τις απαιτήσεις της επιχείρησης, μια ομάδα έμπειρων προγραμματιστών κατασκευής ecommerce καταστημάτων μπορεί να προσφέρει πολύτιμες συμβουλές ώστε να βρεθεί η καταλληλότερη λύση.

Exit mobile version