Blog

Πλήρης οδηγός για τη διαχείριση αποθεμάτων Shopify για το 2024

shopify-inventory
Shopify

Πλήρης οδηγός για τη διαχείριση αποθεμάτων Shopify για το 2024

Πλήρης οδηγός για τη διαχείριση αποθεμάτων Shopify για το 2024.

Με περισσότερες από ένα εκατομμύριο εγγεγραμμένες επιχειρήσεις σε 175 χώρες, το Shopify είναι αναμφισβήτητα η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιλέγεται παγκοσμίως. Οι επιχειρήσεις αυτές αξιοποιούν την ευελιξία της πλατφόρμας Shopify και τα εργαλεία που παρέχει. Ένας παράγοντας που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία κάθε εμπόρου του Shopify είναι ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται τα αποθέματα του. Αυτό αποτελεί αναπόσπαστο μέρος κάθε λειτουργίας ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορεί τελικά να εκτοξεύσει ή να καταστρέψει την επιχείρηση.

Η αδυναμία των εμπόρων του Shopify να καθιερώσουν μια βελτιωμένη διαδικασία για την ακριβή παρακολούθηση των αποθεμάτων και τη διασφάλιση ότι οι ενημερώσεις αντικατοπτρίζονται στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα μπορεί να οδηγήσει σε ολέθριες συνέπειες. Ακολουθεί ένας ολοκληρωμένος οδηγός για τη διαχείριση αποθεμάτων στο Shopify για το 2024.

 

Γιατί η διαχείριση αποθεμάτων είναι απαραίτητη για τους εμπόρους του Shopify;

Το απόθεμα είναι ουσιαστικά ο αριθμός των προϊόντων που είναι επί του παρόντος διαθέσιμα προς πώληση. Με την αποτελεσματική παρακολούθηση του αποθέματος, διασφαλίζεται ότι τα προϊόντα δεν εξαντλούνται και ότι τα είδη αναπληρώνονται πριν εξαντληθούν. Αυτό γεννά την ανάγκη για διαχείριση αποθεμάτων.

Από την αλλοίωση έως τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, οι επιπτώσεις της κακής διαχείρισης αποθεμάτων μπορούν τελικά να επιβαρύνουν ένα κατάστημα Shopify. Η ύπαρξη μιας σαφούς και ακριβούς εικόνας του αποθέματος ενός καταστήματος Shopify μπορεί τελικά να αποτρέψει τις απώλειες που συνήθως προκύπτουν από την κακή διαχείριση. Η υψηλής ποιότητας διαχείριση αποθεμάτων θα βοηθήσει στη μείωση του συνολικού κόστους, στη βελτιστοποίηση των ποσοστών εκπλήρωσης, στη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών και στη θέση του καταστήματος για ταχεία ανάπτυξη στο μέλλον. Εάν απαιτείται περαιτέρω βοήθεια με τεχνικά ζητήματα του Shopify, μπορεί να προσληφθεί ένας προγραμματιστής του Shopify για την εκτέλεση έργων. Κορυφαίες εταιρείες και νεοσύστατες επιχειρήσεις προσλαμβάνουν αφοσιωμένους ελεύθερους επαγγελματίες του Shopify για τα κρίσιμα έργα λογισμικού τους.

Η διαχείριση αποθεμάτων βοηθά γενικά τα καταστήματα Shopify και άλλες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να επιτύχουν τα εξής:

Απόκτηση πολύτιμων πληροφοριών για τα insights.

Η διαχείριση αποθεμάτων μπορεί να βοηθήσει στην παροχή αξιόπιστων πληροφοριών στους ιδιοκτήτες καταστημάτων Shopify, ειδικά για την αναπλήρωση αποθεμάτων όταν ένα προϊόν εξαντλείται. Αυτό είναι απαραίτητο καθώς η έρευνα δείχνει ότι το 30% των πελατών πιστεύει ότι τα προϊόντα που δεν υπάρχουν σε απόθεμα βλάπτουν την αγοραστική τους εμπειρία. Παρομοίως, πολλοί αγοραστές είναι πιθανό να αγοράσουν ένα παρόμοιο προϊόν από άλλο κατάστημα όταν δεν υπάρχει σε απόθεμα αυτό που ψάχνουν.

Τάσεις αποθεμάτων.

Το λογισμικό διαχείρισης αποθεμάτων μπορεί να βοηθήσει στον ακριβή εντοπισμό των τάσεων στον κύκλο εργασιών των αποθεμάτων και να υπολογίσει πόσα αποθέματα πρέπει να παραγγείλει, αποτρέποντας προβλήματα υπεραποθεμάτων.

Αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών.

Επαναλαμβανόμενες εργασίες όπως η παρακολούθηση προϊόντων και η χειροκίνητη ενημέρωση της απογραφής μπορεί να είναι χρονοβόρες. Το λογισμικό διαχείρισης αποθεμάτων Shopify μπορεί να βοηθήσει στην αυτοματοποίηση αυτών των εργασιών και να επιτρέψει στην επιχείρηση να επικεντρωθεί σε πιο παραγωγικά θέματα.

Παρακολούθηση αποθεμάτων.

Όπως επισημάνθηκε παραπάνω, οι λύσεις διαχείρισης αποθεμάτων μπορούν να βοηθήσουν στην αυτοματοποίηση και την παρακολούθηση των αποθεμάτων για τα καταστήματα Shopify. Είναι μια αξιόπιστη λύση θα βοηθήσει να παρακολουθούνται λεπτομερώς οι παραγγελίες, οι αγορές αποθεμάτων και η εκπλήρωση.

Ενσωματώσεις.

Εάν άλλες εφαρμογές χρησιμοποιούνται ήδη σε ένα κατάστημα Shopify, μια λύση διαχείρισης αποθεμάτων θα πρέπει να επιτρέπει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση αυτών των εφαρμογών.

Πρόβλεψη πωλήσεων.

Η δυνατότητα πραγματοποίησης ακριβών εκτιμήσεων σχετικά με τις τάσεις των πωλήσεων και τα ποσοστά ανάπτυξης είναι ένας από τους κύριους λόγους για την υιοθέτηση του λογισμικού διαχείρισης αποθεμάτων Shopify για τα καταστήματα.

Αναφορές και αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο.

Μια κορυφαία εφαρμογή διαχείρισης αποθεμάτων θα επιτρέψει τη δημιουργία αναφορών και αναλύσεων βάσει δεδομένων για να καθοδηγήσει τους τομείς βελτίωσης και να καθορίσει εάν η στρατηγική λειτουργεί.

Έχει το Shopify ενσωματωμένη διαχείριση αποθεμάτων;

 

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι «Ναι». Ένας από τους πολλούς λόγους για τους οποίους το Shopify είναι τόσο δημοφιλές μεταξύ των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι δυνατότητες διαχείρισης αποθεμάτων του. Η ενσωματωμένη διαχείριση αποθεμάτων του Shopify προσφέρει έναν περιορισμένο αριθμό λειτουργιών και δυνατοτήτων, συμπεριλαμβανομένων των εξής:

Παρακολούθηση αποθεμάτων.

 

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους ιδιοκτήτες καταστημάτων Shopify να βλέπουν τα αποθέματα των προϊόντων τους και να ταξινομούν τα προϊόντα χρησιμοποιώντας φίλτρα.

Ενημερώσεις αποθεμάτων.

Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν χειροκίνητα την καταμέτρηση των αποθεμάτων τους για διαφορετικά προϊόντα ή παραλλαγές.

Ιστορικό απογραφής.

Η λειτουργία ιστορικού απογραφής επιτρέπει στους εμπόρους του Shopify να βλέπουν το ιστορικό των προσαρμογών που έχουν γίνει στην απογραφή των προϊόντων τους με την πάροδο του χρόνου.

Μεταφορές αποθεμάτων.

 

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται μεταφορές αποθεμάτων από προμηθευτές ή μεταξύ τοποθεσιών.

Το Shopify προσφέρει αναμφίβολα ελαφριά διαχείριση αποθεμάτων, η οποία μπορεί να είναι κατάλληλη για μικρές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ενός καναλιού. Ωστόσο, δεν πρέπει να υποτιμάται η σημασία ενός ολοκληρωμένου εργαλείου διαχείρισης αποθεμάτων για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων Shopify.

Για παράδειγμα, οι έμποροι του Shopify που εφαρμόζουν μια μεγάλη στρατηγική πολλαπλών καναλιών θα συνειδητοποιήσουν γρήγορα ότι οι ενσωματωμένες λειτουργίες διαχείρισης αποθεμάτων μπορεί να είναι κατάφωρα ανεπαρκείς για τις ανάγκες της επιχείρησής τους. Ωστόσο, προσφέρει επίσης πολλά οφέλη. 

Σχετικά άρθρα: WooCommerce Vs Shopify (Σύγκριση 2023)

Κορυφαία οφέλη της διαχείρισης αποθεμάτων του Shopify.

Το Shopify παραμένει δημοφιλές όλα αυτά τα χρόνια για τα πολλά οφέλη που προσφέρει στους εμπόρους. Για παράδειγμα, η βασική του λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν την απογραφή για κάθε καταχώριση προϊόντος. Οι βασικές δυνατότητες διαχείρισης αποθεμάτων της πλατφόρμας μπορεί να είναι χρήσιμες για επιχειρήσεις που αγοράζουν τελικά προϊόντα απευθείας από τους προμηθευτές τους και δεν απαιτούν πολύπλοκες δραστηριότητες διαχείρισης αποθεμάτων.

Ωστόσο, καθώς οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου κλιμακώνονται προς μια πολυκαναλική στρατηγική, μπορούν να ενσωματώσουν άλλες λύσεις διαχείρισης αποθεμάτων του Shopify, για να αυτοματοποιήσουν τις πολυκαναλικές λειτουργίες τους και να αποκτήσουν αξιοποιήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματά τους στο Shopify και σε άλλες αγορές.

Παρακολούθηση αποθεμάτων για κάθε λίστα προϊόντων.

Οι μεμονωμένες λίστες προϊόντων μπορούν εύκολα να δημιουργηθούν και να ταξινομηθούν με βάση την κατηγορία, τον τύπο και μερικά άλλα φίλτρα. Όλες αυτές οι λίστες προϊόντων διαθέτουν απογραφή που μπορεί να ενημερωθεί χειροκίνητα.

Διαχείριση αποθεμάτων για παραλλαγές προϊόντων.

Πολλαπλές παραλλαγές προϊόντων μπορούν εύκολα να δημιουργηθούν και να διαχειριστούν από ένα μόνο παράθυρο. Αυτές οι παραλλαγές θα μπορούσαν να αφορούν το μέγεθος, τα χρώματα, την τιμολόγηση, ακόμη και το βάρος των προϊόντων του καταστήματος Shopify.

Επεξεργαστής μαζικής απογραφής.

Ο επεξεργαστής απογραφής του Shopify επιτρέπει την προσαρμογή των ποσοτήτων απογραφής για τα προϊόντα μαζικά. Οι μαζικές ενημερώσεις απογραφής μπορούν επίσης να εφαρμοστούν σε πολλαπλές παραλλαγές προϊόντων σε όλο το κατάστημα.

Μεταφορά απογραφής.

Η λειτουργία αυτή επιτρέπει τη διαχείριση των μεταφορών αποθεμάτων μεταξύ αποθηκών και προμηθευτών. Μια βασική πρόκληση με τη λειτουργικότητα διαχείρισης αποθεμάτων του Shopify είναι ότι, ενώ μπορεί να βοηθήσει στη μεταφορά αποθεμάτων μεταξύ τοποθεσιών, δεν επιτρέπει τη μεταφορά προϊόντων που πρέπει να εκτελούνται από τρίτους ή υπηρεσίες τρίτων. Αυτό μπορεί να παρακαμφθεί απρόσκοπτα με τη χρήση μιας ολοκληρωμένης υπηρεσίας διαχείρισης αποθεμάτων.

Ιστορικό απογραφής.

Αυτό επιτρέπει την προβολή του ιστορικού των ενημερώσεων της απογραφής. Τα δεδομένα που παρέχονται περιλαμβάνουν την ημερομηνία που έγινε η ενημέρωση και τα ενημερωμένα προϊόντα.

Βασικές προκλήσεις της διαχείρισης αποθεμάτων του Shopify.

Η βασική διαχείριση αποθεμάτων του Shopify μπορεί να αποτελέσει πρόκληση, ειδικά για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου με πολύπλοκες αλυσίδες εφοδιασμού και ροές εργασίας. Είναι ζωτικής σημασίας βρεθούν λύσεις σε αυτές τις περιπτώσεις πριν προκαλέσουν ζημιά στην επιχείρηση.

Λειτουργίες πολλαπλών καναλιών.

Οι μάρκες που εφαρμόζουν στρατηγική πολλαπλών καναλιών χρειάζονται μια ενιαία προβολή των αποθεμάτων και των αναλύσεων σε όλα αυτά τα κανάλια. Χρειάζονται τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τον τρόπο με τον οποίο διανέμεται το απόθεμα τους και να κάνουν προβλέψεις σχετικά με την κερδοφορία των SKUs τους. Αυτή είναι μια ουσιαστική δυνατότητα για τη στάθμιση της απόδοσης των προϊόντων σε πλατφόρμες και αγορές πέραν του Shopify, όπως το Amazon και το Etsy.

Ωστόσο, αυτές οι λειτουργίες πολλαπλών καναλιών δεν είναι ενσωματωμένες στο Shopify. Για να ενεργοποιηθούν αυτές οι λειτουργίες για ένα κατάστημα Shopify, πρέπει να χρησιμοποιηθεί μια λύση από το κατάστημα εφαρμογών Shopify ή ένα προηγμένο εργαλείο διαχείρισης αποθεμάτων. Εργαλεία όπως αυτά θα εξομαλύνουν τελικά την εμπειρία διαχείρισης αποθεμάτων με το Shopify.

Αυτοματοποιημένη αναπλήρωση αποθεμάτων.

Καθώς ένα κατάστημα Shopify μεγαλώνει και διαχειρίζεται περισσότερα SKUs, η διαδικασία αναπλήρωσης αποθεμάτων γίνεται πιο απαιτητική. Η δημιουργία περισσότερων SKUs αυξάνει την πιθανότητα εξαντλήσεων αποθεμάτων και λανθασμένων μετρήσεων.

Η πρόκληση με το Shopify ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εύρεση ενός συστήματος που μπορεί να βοηθήσει στην παρακολούθηση του αποθέματος και στην αυτόματη δημιουργία εντολών αγοράς για την αποφυγή εξαντλήσεων αποθεμάτων. Αυτό το σύστημα θα πρέπει ιδανικά να χρησιμοποιεί επιχειρηματική ευφυΐα από το ιστορικό των παραγγελιών και τις τάσεις για να προτείνει τις κατάλληλες ποσότητες και ενδεχομένως να βοηθήσει στην εξάλειψη των σφαλμάτων.

Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να μην ενσωματώνονται.

Το Shopify διαθέτει έναν εκτενή κατάλογο περιορισμών προϊόντων που μπορεί μερικές φορές να περιπλέξουν τη διαχείριση αποθεμάτων στην πλατφόρμα. Αυτοί οι περιορισμοί σημαίνουν ότι ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να μην ενσωματώνονται με το Shopify. Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο εμπόδιο στη χρήση του ενσωματωμένου συστήματος διαχείρισης αποθεμάτων του Shopify. Επίσης, η χειροκίνητη εφαρμογή απογραφής πολλαπλών καναλιών λόγω αυτής της έλλειψης ενσωμάτωσης με ορισμένα προϊόντα μπορεί να είναι κάπως δύσκολη.

Σχετικά άρθρα: 15 συμβουλές Shopify για επιτυχία το 2024

Είναι το λογισμικό διαχείρισης αποθεμάτων Shopify κατάλληλο για την επιχείρηση;

Όπως κάθε άλλη λύση λογισμικού, πρέπει να καθοριστεί αν είναι κατάλληλη για την επιχείρηση πριν από την υιοθέτηση. Οι τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις πρέπει να αξιολογούνται για να διαπιστωθεί αν η λύση είναι κατάλληλη για την επιχείρηση. Θα πρέπει επίσης να ελεγχθεί αν κάποια από αυτές τις λύσεις επιλύει μοναδικές προκλήσεις «out of the box» ή με όσο το δυνατόν λιγότερες προσαρμογές.

Ακολουθούν ορισμένες τυπικές προκλήσεις που επιβεβαιώνουν την ανάγκη μιας επιχείρησης για μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης αποθεμάτων Shopify.

Βελτιωμένη ευελιξία.

Η χρήση λογιστικών φύλλων για τη διαχείριση αποθεμάτων μπορεί να είναι πολύ ανελαστική. Εάν τα μέλη της ομάδας δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο ή να προσθέσουν περισσότερες δυνατότητες στη διαδικασία διαχείρισης αποθεμάτων, το πιθανότερο είναι ότι θα πρέπει να γίνει αναβάθμιση σε μια λύση διαχείρισης αποθεμάτων.

Αυξημένα έξοδα.

Τα ανθρώπινα λάθη μπορεί να κοστίσουν πολύ ακριβά, και αυτό είναι πολύ συνηθισμένο με τη χρήση λογιστικών φύλλων. Εάν τα μέλη της ομάδας δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν το απόθεμα για οποιαδήποτε λίστα προϊόντων ανά πάσα στιγμή, απαιτείται ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων.

Μείωση του κόστους αποθεμάτων.

Οι συνέπειες της κακής διαχείρισης αποθεμάτων μπορεί να είναι σημαντικά δαπανηρές για την επιχείρηση. Για παράδειγμα, η αποτυχία ακριβούς πρόβλεψης των τάσεων των αποθεμάτων θα μπορούσε να οδηγήσει σε υπεραποθεματοποίηση, με αποτέλεσμα περισσότερα έξοδα διατήρησης και άλλα συναφή έξοδα. Η συνεχής αποτυχία αποτροπής καταστάσεων εξάντλησης αποθεμάτων μπορεί επίσης μερικές φορές να αποδοθεί σε κακές πρακτικές διαχείρισης αποθεμάτων. Μια αξιόπιστη λύση διαχείρισης αποθεμάτων θα βοηθήσει στην πρόβλεψη των τάσεων των αποθεμάτων και στην αποθήκευση μόνο του αναγκαίου αποθέματος.

Επιτάχυνση της ανάπτυξης.

Η συνεχής χειρόγραφη σύνταξη αναφορών αντί να αφιερώνεται χρόνος σε πιο παραγωγικές εργασίες ή τα μέλη της ομάδας που απευθύνονται συνεχώς στην αποθήκη για ερωτήσεις σχετικά με το απόθεμα, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στις πωλήσεις. Αυτό υποδηλώνει κακή διαχείριση αποθεμάτων και την ανάγκη αναβάθμισης σε μια προηγμένη λύση διαχείρισης αποθεμάτων.

Τύποι συστημάτων διαχείρισης αποθεμάτων.

Ο τύπος της λύσης διαχείρισης αποθεμάτων που υιοθετείται είναι κρίσιμος για τον καθορισμό της επιτυχίας μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακολουθούν οι κύριοι τύποι συστημάτων διαχείρισης αποθεμάτων που είναι συνήθως διαθέσιμα στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

Spreadsheets.

Τα λογιστικά φύλλα μπορούν να αποτελέσουν ένα χαμηλού κόστους μέσο διαχείρισης αποθεμάτων για μικρές επιχειρήσεις με ελάχιστες απαιτήσεις και σε βασική κλίμακα. Ωστόσο, αυτή η μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων δεν προσφέρει καμία ευελιξία και η ακρίβεια μπορεί εύκολα να τεθεί σε κίνδυνο. Τα λογιστικά φύλλα είναι επιρρεπή σε ανθρώπινα λάθη, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εύκολα δαπανηρά προβλήματα. Παρά την ξεπερασμένη φύση τους, το χαμηλό κόστος και η ευκολία ρύθμισής τους τα καθιστούν συνήθως ελκυστικά για μικρές επιχειρήσεις με απλές ανάγκες.

Βασικά συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων.

Η βασική διαχείριση αποθεμάτων είναι συνήθως διαθέσιμη στο πλαίσιο ορισμένων εφαρμογών που βασίζονται στο cloud και επιτρέπει την παρακολούθηση και τον έλεγχο των καταλόγων προϊόντων χωρίς την εγκατάσταση νέας λύσης λογισμικού. Παρόλο που λύσεις όπως αυτές είναι κάπως καλύτερες από τα λογιστικά φύλλα, η έλλειψη προσαρμογής τους συνήθως σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εξακολουθούν να χρησιμοποιούν λογιστικά φύλλα για πιο συγκεκριμένες εργασίες.

Ειδικά συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων.

Τα ειδικά συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων είναι ειδικά κατασκευασμένα για να βοηθούν στην παρακολούθηση και τον έλεγχο των αποθεμάτων. Όταν το σύστημα είναι βασισμένο στο cloud, μπορεί να επιτρέψει αποτελεσματικά την ενσωμάτωση άλλων υπηρεσιών που ήδη χρησιμοποιούνται. Για παράδειγμα, μια λύση διαχείρισης αποθεμάτων ενδυμάτων που βασίζεται στο cloud, παρέχει μια ολοκληρωμένη υπηρεσία που επιτρέπει την ενσωμάτωση με εκτεταμένες δυνατότητες.

Συστήματα διαχείρισης αποθήκης.

Τα συστήματα διαχείρισης αποθήκης διαφέρουν από τα συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων. Είναι, ωστόσο, ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των εργασιών αποθήκης. Μια λύση διαχείρισης αποθήκης έχει σχεδιαστεί για να κάνει την ομάδα αποθήκης να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά.

Σχετικά άρθρα: Magento Vs Shopify. Η μεγάλη eCommerce μάχη.

Συστήματα προγραμματισμού επιχειρησιακών πόρων.

Μια λύση λογισμικού διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) καλύπτει ουσιαστικά όλες τις πτυχές του επιχειρηματικού προγραμματισμού. Με τον τρόπο αυτό εξοικονομείται το κόστος της συνδρομής σε πολλαπλές λύσεις διαχείρισης αποθεμάτων και επιχειρηματικού σχεδιασμού που θα μπορούσαν να αθροιστούν σημαντικά. Μια λύση λογισμικού ERP ανοίγει συνήθως πιο προηγμένες λειτουργίες που τελικά βελτιώνουν τις λειτουργίες και την απρόσκοπτη κλιμάκωση. 

Η συμβολή ενός προγραμματιστή Shopify θα μπορέσει να αποτρέψει πιθανές ζημιές στην επιχείρηση διότι θα εφαρμοστούν εξ’αρχής η βέλτιστες πρακτικές για τη διαχείρισή του ηλεκτρονικού καταστήματος και των αποθεμάτων με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες.

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare